NIEUWE HUISSTIJL

BRAND FOTOGRAFIE

STRATEGIE SESSIE

Wat kan ik voor jou betekenen? 

Hoe is het met jouw brand!

Uit onderzoek blijkt dat je maar 5 seconden hebt om indruk te maken met jouw brand. We leven in een wereld waar je platgegooid wordt met marketing. Mensen beslissen snel of het merk bij ze past of niet. Het is ontzettend belangrijk dat je een goede eerste impressie maakt en meteen laat zien dat jouw aanbod betrouwbaar en aantrekkelijk voor hen is, dat het aanpreekt. Dit is wat zij willen en nodig hebben. 

DOE DE BRANDCHECK

wat is branding nu precies?

Een sterke branding zorgt ervoor dat jouw aanbod de juiste doelgroep activeert en klant wordt. Als jij je unieke indentiteit goed laat zien zorgt dit ervoor, dat jij je ideale klant beter bereikt. Dus meer klanten aantrekt. Waar ik in geloof en wat ik heel belangrijk vind, is dat jouw bedrijf een weergave moet zijn van wie jij bent en waar jij voor staat. Jouw doelgroep voelt dit namelijk. Ze zoeken naar connectie, aansluiting, herkenbaarheid. 

Daarom begin ik altijd met het uitdenken van de interne branding. Ondernemen van binnen naar buiten. Het begint met jou als persoon. Waar ligt jouw passie, wat is jouw missie? Waar wil je naar toe? Daarna trekken we de externe branding in één lijn door. 


BEKIJK WAT IK VOOR JE KAN DOEN

Deel 1.

'The why' van jouw bedrijf. Hier ligt de oorsprong van jouw bedrijf. Hier wordt duidelijk waarom jij onderneemt, wat jouw passie is, wat zijn jouw drijfveren, waarmee wil je mensen helpen of blij maken?

1.3 Brand story 

1.1 BRAND foundation

Interne Branding

1.2 Mission Statement

Van binnen naar buiten ondernemen houdt in dat je eerst scherp hebt wat jouw missie is. Waar sta jij precies voor? Wat zijn jouw kernwaarden? Waar wil je naar toe groeien de komende jaren? Als jouw boodschap intern bij jouw getailleerd en helder is, dan ben je klaar om de buitenkant in één lijn door te gaan trekken met jouw boodschap. 

Ook wel, jouw merkverhaal. Het is jouw verhaal wat de kern van je bedrijf omvat. Hier komen jouw persoonlijkheid, jouw passie, jouw missie en jouw kernwaarden in terug. Dit is de marketingboodschap naar buiten toe. Je gebruikt de brand story als grondslag van jouw bedrijf. Aan de hand hiervan ga ik de buitenkant verder vormgeven. 

Deel 2.

Wanneer jouw interne branding duidelijk is, je weet waar je voor staat en waar je naar toe wilt groeien, is het tijd voor het ontwikkelen van de externe branding. Hoe moet je brand voelen, klinken, ogen. 

2.3 Brand Strategy 

Wanneer jouw visie en kernwaarden duidelijk zijn is het tijd om de strategie uit te gaan werken. Wat wordt precies jouw aanbod? Wie is jouw ideale klant? Welke kanalen gaan we inzetten om die aan te spreken?

2.1 Brand voice & personality

Externe Branding

2.2 Brand Style

Logo + logo varianten
Bij het ontwikkelen van een nieuwe logo neem je de interne branding als fundament mee. Dat is de basis waarmee ik ga ontwerpen. Hoe brengen we jouw verhaal in beeld? Past hier bijvoorbeeld een beeldmerk bij? En welke kleuren, fonts en vormen? Naast een hoofdlogo ontwikkel ik altijd logo varianten om in te zetten in jouw brand. Zodat je in jouw vormgeving op meerdere manieren jouw huisstijl goed en herkenbaar terug kan laten komen.

Huisstijl elementen
Naast je logo en varianten is het goed om na te denken over speciale elementen die je laat terug komen. Denk aan een bepaald patroon, gebruik van vormen of illustraties. Dit maakt jouw merk nog beter herkenbaar!

Kleuren palet
Kleuren zijn belangrijk! Wist je dat elke kleur een bepaald gevoel of associatie oproept? Samen kijken we welke kleuren bij jouw en je bedrijf passen.

Gebruik van lettertypes
Je wilt lettertypes gebruiken die herkenbaar zijn en sterk bij jouw merk passen. Een font met vriendelijke ronde vormen komt bijvoorbeeld heel anders over dan een bold, dik en met lef gekozen font.

Website design
Wanneer jouw huisstijl ontwikkelt is en duidelijk is welke stijlelementen, fonts, kleuren en vormen we gaan gebruiken kunnen we aan de slag met de website. Je website is jouw online visitekaartje. Hier komt alles samen en verwijzen alle kanalen naar toe. Hier vindt je ideale doelgroep waar ze naar op zoek zijn en daadwerkelijk klant worden. Belangrijk dus dat op deze plek jouw verhaal, 'tone of voice' en stijl samen komen.

Brand Fotografie
Ook het beeld dat je gebruikt moet in lijn zijn met de rest van jouw merk. De stijl foto’s die je gebruikt zegt veel over wie jij bent. Het kan sterk zijn een persoonlijk beeldbank te creëeren, zodat je niet meer uren hoeft te scrollen op zoek naar de juiste foto’s. Authentieker dan jouw eigen foto’s gebruiken kan natuurlijk niet ;)

Social Media
Soms zie je dat social media een chaos is van allerlei stijlen en kleuren door elkaar of als je doorklikt naar de website dit helemaal niet overeen komt naar je gevoel. Alsof het ineens een heel ander bedrijf is met een andere stijl en een andere manier van communiceren. Belangrijk dus ook hier consistent en herkenbaar te zijn. Als je bij SHE Factory een website laat maken, maak ik er altijd social media templates bij om te gebruiken. Zo blijft het een mooi geheel.

Een merk heeft persoonlijkheid en een gezicht nodig. Mensen willen zich hierin herkennen en aangesproken voelen. Het is belangrijk jouw brand persoonlijk te maken, jouw visie en manier van werken te laten zien. Laat jezelf zien!

Een ‘brand’ moet je zien als een persoon die connectie zoekt met mensen die bij haar passen. Jouw ‘brand’ is een verlengstuk van jou. Jij zoekt connectie met jouw ideale klant. Daar hoort een ‘tone of voice’ bij. De manier waarop jij schrijft, praat en dingen deelt. Je wilt dat dit duidelijk en consequent is. Welke manier van communiceren past bij jou (persoonlijk, actie- of resultaatgericht, welke beleving roept het op, welke emoties raakt het aan, welke verhalen deel jij, etc). Naast de brand voice wil je ook karakter laten zien. Je wilt jouw visie delen, je kwetsbaarheid delen, je humor laten zien, je kennis delen, etc. 

Hoe meer je leert in je eigen brand voice jouw verhaal te delen, hoe persoonlijker en authentieker je bedrijf klinkt voor jouw ideale doelgroep met als gevolg dat je beter aansluiting vindt.



DOWNLOAD DE INFORMATIE BROCHURE 

MOGELIJKHEDEN & TARIEVEN

HOU JE SPAM OOK EVEN IN DE GATEN :)

Komt naar je toe!

De website en nieuwe huisstijl zijn heel erg mooi geworden, boven verwachting! Erg van onder de indruk. Mooi hoe de gesprekken die we gehad hebben terug komen in de vormgeving. Bijzonder hoe Marianne in staat is om alles in één geheel neer te zetten waarin alles met elkaar verbonden is! Dat raakt me!

 |  Vlinder Liv

'WOW, mijn nieuwe website
 is boven verwachting!'

- Linda

Je inlevingsvermogen om iets te maken wat precies bij je past qua stijl en inhoudt was echt heel tof. Het persoonlijke contact was super. Ik kon ook allerlei vragen bij je kwijt over hoe je en bedrijf runt. Op zakelijk en marketing gebeld. Ik vond het fijn om daar dan samen over te sparren. Dit is een site waar ik trots op ben en wat past bij mij als coach. Super gedaan! Dank je wel! 

 |  Blijf Gezond Nijkerk

'Dit is een site waar ik trots
 op ben eN WAT bij mij PAST!'

- Marieke

“Werken met She Factory voelt echt als het hebben van een all in- en hands on marketingexpert. Marianne voelde tijdens de deepdive marketingsessie goed aan wat ik nodig had.

Mooie verheldering door het stellen van de juiste vragen vanuit hun vakkennis. Het marketingplan geeft mij houvast en structuur. Ze houden me scherp. We werken samen echt naar de lancering toe.

Echt een aanrader samenwerken met SHE FACTORY!”

 |  GoedID

'Ze voelde tijdens de deepdivE   goed aan wat ik nodig had'

- Lieselore

Het persoonlijk gesprek voordat we van start gingen vond ik erg fijn. Je dacht met mij mee en begreep mij goed. Ik vind het prachtig hoe mijn huisstijl & website geworden is. Het is fijn dat mijn verhaal zo goed uiteen is gezet. Mooi om te zien dat wat ik voor ogen had nu werkelijkheid is. 

 |  Laura Elkhuizen Fotografie

'mooi om te zien dat wat ik voor   ogen had nu werkelijkheid is'

- Laura

Nog steeds kan ik uren op mijn website rondklikken, kijken en lezen. Hij is zo passend, mooi en af! De communicatie verloopt soepel. Heel snel antwoord en er wordt lekker veel meegedacht. Samen kom je dan veel verder en op nóg betere ideeën! Ik zou zelf nooit op deze kleuren in mijn nieuwe huisstijl zijn gekomen. Ze paste zo goed bij mij en mijn bedrijf!

 |  Moms & Mini's

'Nog steeds kan ik uren op mijn   website rondkiJken'

- Pascal

Ik heb een fijne deepdive strategie sessie gevolgd.
We bespraken heel gericht en persoonlijk onze situatie en hoe we onze
marketing strategie daarbij konden verbeteren en aanpassen.

Ik heb weer veel geleerd!Ik kom blij en vol nieuwe ideeën thuis.



#vooralblijvendoenwaarikgoedinben”

 |  You Are Brilliant

'Ik heb een fijne DEEPDIVE 
 STRATEGIE SESSIE gevolgd'

- Christy

Afgelopen week de masterclass marketing gevolgd! Nu al veel aan gehad!
Mijn agenda laat het volledig uitwerken nog niet helemaal toe! Maar er is me heel
veel duidelijk geworden in wat ik nu doe en wat ik zou moeten doen!



Mijn bedrijf gaat zeker groeien door jullie hulp!!

 |  NW Looks

'ER IS ME VEEL DUIDELIJK GEWORDEN
 IN WAT IK ZOU MOETEN DOEN'

- Kim

Mijn website is mooi, vrouwelijk en professioneel geworden. Ook vind ik mijn nieuwe huisstijl erg mooi. Er werd goed naar me geluisterd en gebruik gemaakt van mijn input. Tijdens dit proces hadden we goed persoonlijk contact en kreeg ik goed uitleg over de website. Ik vond het splitsen van het bedrag ook een fijne uitkomst. 

 |  Made Creatives

'Mijn website is mooi, vrouwelijk   en professioneel geworden'

- Machteld

Blij met onze nieuwe website en templates. Erg professioneel. Tijdens het traject reageerde je vriendelijk, snel en duidelijk. Ons betrekken bij de keuzes vonden we fijn.

 Vrouwen voelen elkaar aan en zo versterk je elkaar. Fijn om dat te ervaren in een voor mij algemeen mannenwereld. 

 |  Savourer

'Vriendelijk, snel eN duidelijk! 
 vrouwen VOELen elkaar AAN'

- Monica

Heel blij met mijn nieuwe webshop en logo. Je denkt met mij mee in oplossingen en deelt veel kennis.

Je kende me al een beetje, dus het was fijn dat je pijn producten en stijl goed kon inschatten. 

 |  Owned By

'Heel blij met mijn nieuwe
 webshop en logo'

- Linda

She Factory heeft een geweldig totaalplan om je echt te laten nadenken over je brand, doelgroep, je uitstraling, je content, je unieke selling points en de eigenheid van jouw bedrijf en product.

She Factory is kundig, hands on en creatief. Ze is een doorzetter met verstand van zaken. Alles is door hen geregeld en het resultaat mag er (meer dan) zijn! 

 |  Efficiency Partners

'She Factory is kundig,
 hands on en creatief'

- Estrella

Words ons the streets

prev

next

TESTIMONIALS

PORTFOLIo

Some of my favourite projects

Website

Huisstijl

Oh, ik hou zo van ontwerpen... Naast bedrijfsstrategieën uitdenken is dit echt heerlijk om te doen. Heb jij iets aan design nodig? Je kunt bij SHE Factory onder andere terecht voor logo's, huisstijlen, drukwerk, website design, social media templates, facebook & linkedIn covers, advertentiesets, visitekaaartjes, brochures & flyers, illustraties.  

Wil jij zien wat ik de afgelopen periode voor klanten gemaakt hebt?