Sep 5, 2019

Heb jij jouw missie haarscherp duidelijk? Weet je precies waarvoor je gemaakt bent en wat je wilt gaan bereiken in jouw leven? 

Je wordt ermee om de oren geslagen. Er wordt verwacht dat we precies door hebben wat de bedoeling is met ons leven. Zelfs de kinderen moeten steeds jonger op school een richting gaan kiezen. We zijn gemaakt met een doel en hebben talenten, die staan te springen om tot uiting te komen. Ja, ik geloof daar ook in. Ik geloof dat we allemaal op onze eigen unieke manier talenten hebben om uit te delen. Dat jij iets te geven hebt aan de wereld. Dat je op jouw manier anderen kunt verder helpen of dat je iets moois te geven hebt aan mensen om jou heen. Maar het kan ook heel frustrerend zijn om dit constant te horen, als je het eigenlijk nog niet zo goed weet. Ook met het ondernemen krijg je vaak te horen van alle experts, dat je precies moet weten welke kant je op wilt gaan.  

THE BIG WHY 

Veel ondernemers blijven hangen op ‘The Big Why’. Nu ben ik fan van ‘the why’ te ontdekken bij de ondernemers die ik verder help. Simon Sinek geeft terecht aan, dat weinig mensen en bedrijven echt goed nadenken over waarom ze iets doen. Geld verdienen of winst maken is een resultaat, maar wat is de reden? Welke overtuiging of passie zit hier achter? Goed om hierbij stil te staan. Ik doe dit ook, maar soms krijg je het nog niet helemaal scherp.  

Meestal weet je wel ongeveer waar je blij van wordt en waar jouw talenten liggen. Maar wat is precies jouw missie hier op aarde? Hoe kom je helemaal tot jouw potentie? Waarvoor ben jij gemaakt? Dat zijn toch pittige vragen. Je hebt misschien al losse puzzelstukjes. Je weet gedeeltelijk waar je naar toe wilt. Je voelt waar je enthousiaster over wordt. Maar je hebt het hele plaatje nog niet scherp. 

Als je een beetje op mij lijkt, dan vind je dit soms lastig 🙂 Ik wil het zo graag haarfijn scherp hebben. Ik kan uren dromen over wat ik wil gaan doen voor anderen. Waar kan ik mensen mee helpen. Zo maar wat random vragen, terwijl ik op het schoolplein mijn kind ophaal… Wat is de bedoeling hier in het leven eigenlijk, wat kan ik hier nog meer doen? Voor mij heel normaal om te overleggen met mijzelf. Ik vind het ook super interessant om dit bij anderen te ontdekken. Maar deze vragen hebben mij wel eens tegen gehouden om stappen te gaan zetten.

TWIJFEL 

Ik spreek veel ondernemers over hun ‘waarom’. Voor de marketing van jouw bedrijf is dit belangrijk. Je wilt een duidelijke boodschap uitstralen. Je wilt scherp hebben op welke doelgroep jij je richt. Maar ik zie vaak dat een ondernemer hierop vastzit of blijft twijfelen. Oh zo, herkenbaar … ik heb het ook. Het kan frustrerend zijn, dat je voor je gevoel het niet scherp hebt welke kant je op wilt gaan. Het lijkt mij heerlijk als ik het voor mijn toekomst helemaal duidelijk heb, wat ik zou moeten doen. Je krijgt van alle kanten het advies eerst dit precies uit te denken en dan stappen te gaan zetten. Daarna pas je bedrijf te gaan bouwen. Dit werkt ontzettend verlammend. Ik zie ondernemers hier zo in blijven hangen, dat ze uit twijfel en angst niet de volgende stap durven te zetten. 

GAAN MET DIE BANAAN 

Als je wacht tot het allemaal kristalhelder is, blijf je stil staan. Het is zo leuk te ontdekken terwijl je in beweging bent. Zo kom je er juist achter. Door te gaan doen en te proberen! En ja…, dan ga je weleens op je muil. Hoort erbij. Je maakt soms een misser… Iets wat je besluit te gaan doen of een opdracht die je aanneemt en daarna in de praktijk ervaart, dat je dit verschrikkelijk vindt. Misschien neem je soms te veel hooi op je vork. Weer een ervaring rijker. Weer een les geleerd. Dan stuur je bij voor de volgende keer.   

Het betekent niet dat het fout is om over je dromen, plannen en missie na te denken. Het is leuk om dit verder te ontwikkelen voor jezelf. Maar zie het als een proces. Iets wat groeit en waar je met plezier in mag gaan bewegen. Ondernemen is stappen zetten. Hoe meer jij jezelf leert kennen hoe dichter je komt bij jouw ‘waarom’. En hoe dichter je bij jezelf leert te blijven hoe fijner je gaat ondernemen, omdat je steeds beter weet waar je blij van wordt, wat goed voor jou werkt. Hoe leuker jij leeft, hoe meer je hebt om uit te gaan delen.  

JIJ HEBT WAT TE GEVEN  

Jij hebt als persoon iets te geven aan de wereld om je heen. Of je nu mensen helpt op een bepaald gebied of heel blij maakt met iets wat je maakt of doet… Twijfel niet of jij wel iets te geven hebt. Iedereen heeft wat te geven. Je hoeft dit niet nu uitgevogeld te hebben. Je hoeft het niet nu scherp te hebben allemaal.

Geniet van het proces, blijf stappen zetten en ga lekker ontdekken! 


Ik ga het gewoon doen

De website en nieuwe huisstijl zijn heel erg mooi geworden, boven verwachting! Erg van onder de indruk. Mooi hoe de gesprekken die we gehad hebben terug komen in de vormgeving. Bijzonder hoe Marianne in staat is om alles in één geheel neer te zetten waarin alles met elkaar verbonden is! Dat raakt me!

 |  Vlinder Liv

'WOW, mijn nieuwe website
 is boven verwachting!'

- Linda

Je inlevingsvermogen om iets te maken wat precies bij je past qua stijl en inhoudt was echt heel tof. Het persoonlijke contact was super. Ik kon ook allerlei vragen bij je kwijt over hoe je en bedrijf runt. Op zakelijk en marketing gebeld. Ik vond het fijn om daar dan samen over te sparren. Dit is een site waar ik trots op ben en wat past bij mij als coach. Super gedaan! Dank je wel! 

 |  Blijf Gezond Nijkerk

'Dit is een site waar ik trots
 op ben eN WAT bij mij PAST!'

- Marieke

“Werken met She Factory voelt echt als het hebben van een all in- en hands on marketingexpert. Marianne voelde tijdens de deepdive marketingsessie goed aan wat ik nodig had.

Mooie verheldering door het stellen van de juiste vragen vanuit hun vakkennis. Het marketingplan geeft mij houvast en structuur. Ze houden me scherp. We werken samen echt naar de lancering toe.

Echt een aanrader samenwerken met SHE FACTORY!”

 |  GoedID

'Ze voelde tijdens de deepdivE   goed aan wat ik nodig had'

- Lieselore

Het persoonlijk gesprek voordat we van start gingen vond ik erg fijn. Je dacht met mij mee en begreep mij goed. Ik vind het prachtig hoe mijn huisstijl & website geworden is. Het is fijn dat mijn verhaal zo goed uiteen is gezet. Mooi om te zien dat wat ik voor ogen had nu werkelijkheid is. 

 |  Laura Elkhuizen Fotografie

'mooi om te zien dat wat ik voor   ogen had nu werkelijkheid is'

- Laura

Nog steeds kan ik uren op mijn website rondklikken, kijken en lezen. Hij is zo passend, mooi en af! De communicatie verloopt soepel. Heel snel antwoord en er wordt lekker veel meegedacht. Samen kom je dan veel verder en op nóg betere ideeën! Ik zou zelf nooit op deze kleuren in mijn nieuwe huisstijl zijn gekomen. Ze paste zo goed bij mij en mijn bedrijf!

 |  Moms & Mini's

'Nog steeds kan ik uren op mijn   website rondkiJken'

- Pascal

Ik heb een fijne deepdive strategie sessie gevolgd.
We bespraken heel gericht en persoonlijk onze situatie en hoe we onze
marketing strategie daarbij konden verbeteren en aanpassen.

Ik heb weer veel geleerd!Ik kom blij en vol nieuwe ideeën thuis.



#vooralblijvendoenwaarikgoedinben”

 |  You Are Brilliant

'Ik heb een fijne DEEPDIVE 
 STRATEGIE SESSIE gevolgd'

- Christy

Afgelopen week de masterclass marketing gevolgd! Nu al veel aan gehad!
Mijn agenda laat het volledig uitwerken nog niet helemaal toe! Maar er is me heel
veel duidelijk geworden in wat ik nu doe en wat ik zou moeten doen!



Mijn bedrijf gaat zeker groeien door jullie hulp!!

 |  NW Looks

'ER IS ME VEEL DUIDELIJK GEWORDEN
 IN WAT IK ZOU MOETEN DOEN'

- Kim

Mijn website is mooi, vrouwelijk en professioneel geworden. Ook vind ik mijn nieuwe huisstijl erg mooi. Er werd goed naar me geluisterd en gebruik gemaakt van mijn input. Tijdens dit proces hadden we goed persoonlijk contact en kreeg ik goed uitleg over de website. Ik vond het splitsen van het bedrag ook een fijne uitkomst. 

 |  Made Creatives

'Mijn website is mooi, vrouwelijk   en professioneel geworden'

- Machteld

Blij met onze nieuwe website en templates. Erg professioneel. Tijdens het traject reageerde je vriendelijk, snel en duidelijk. Ons betrekken bij de keuzes vonden we fijn.

 Vrouwen voelen elkaar aan en zo versterk je elkaar. Fijn om dat te ervaren in een voor mij algemeen mannenwereld. 

 |  Savourer

'Vriendelijk, snel eN duidelijk! 
 vrouwen VOELen elkaar AAN'

- Monica

Heel blij met mijn nieuwe webshop en logo. Je denkt met mij mee in oplossingen en deelt veel kennis.

Je kende me al een beetje, dus het was fijn dat je pijn producten en stijl goed kon inschatten. 

 |  Owned By

'Heel blij met mijn nieuwe
 webshop en logo'

- Linda

She Factory heeft een geweldig totaalplan om je echt te laten nadenken over je brand, doelgroep, je uitstraling, je content, je unieke selling points en de eigenheid van jouw bedrijf en product.

She Factory is kundig, hands on en creatief. Ze is een doorzetter met verstand van zaken. Alles is door hen geregeld en het resultaat mag er (meer dan) zijn! 

 |  Efficiency Partners

'She Factory is kundig,
 hands on en creatief'

- Estrella

Words ons the streets

prev

next

TESTIMONIALS