May 18, 2019

Hoe ben jij met je online marketing begonnen? Heb je eerst een heel plan uitgedacht, een huisstijl en website laten maken en ben je toen met steengoede social media en advertising begonnen? Of is het net andersom gegaan? Was je eigenlijk al in bedrijf en zijn al die andere dingen later stapje voor stapje gekomen?

Niet meer tevreden over je website

Hoe dan ook, vrijwel elke (vrouwelijke) ondernemer komt op een punt waarop ze niet meer tevreden is met de website. Dat kan aan meerdere dingen liggen: Je hebt je website eigenlijk nooit goed laten bouwen, je bedrijf is veranderd maar je website is daarin niet mee gegaan of je website is moeilijk in gebruik. En dat zijn nu precies redenen waarom je wél moet investeren in je website. Wij leggen uit waarom!

Je website als visitekaartje

We kunnen het niet vaak genoeg zeggen: je website is jouw visitekaartje! Als een potentiële klant op je website terecht komt, dan moet je die aan je binden. Slechte teksten, onprofessioneel design of slecht werkende techniek jagen bezoekers weg! Het is daarom heel belangrijk dat je hele website klopt. Professioneel maar niet te gelikt. Hip, maar ook persoonlijk. Overzichtelijk en duidelijk maar niet te zakelijk. Klinkt dat als jouw website? Of is er werk aan de winkel?

Een gebruiksvriendelijke website

Heb jij een website waarmee je aan de achterkant eigenlijk maar weinig kunt? Super jammer, want een website moet regelmatig worden aangepast. Al is het alleen al om te zorgen dat je beter gevonden wordt. Google rankt websites die actief zijn namelijk hoger. Maar ook als je aanbod, prijzen, of acties wijzigen, wil je dit natuurlijk ook op je website kunnen aanpassen. Daarom is het belangrijk om altijd te gaan voor een systeem waarmee je super makkelijk aanpassingen kunt doen.

Het rendement van een goede website

Je website is een uitgelezen plek om je omzet te vergroten. Het klinkt misschien even als een heel bedrag voor een nieuwe website, maar stel dat je door een verbeterde site veel meer klanten haalt? Vorige week sprak ik een fotografe die vertelde:

“Ik heb al tijden ongeveer 2 shoots per maand en ik wil meer. Na jullie marketingcheck ben ik alvast wat dingen gaan aanpassen. Binnen een week had ik 3 aanvragen.” Voor deze fotograaf bouwen we inmiddels een helemaal nieuwe site, omdat zij heeft ervaren hoeveel rendement een echt goede website oplevert. Ja, dat vraagt een eenmalige investering. Maar met veel meer omzet is dat het echt waard! 

Gratis webinar Check je website

Ben je benieuwd of jouw website ook effectiever kan? Doe dan mee met mijn gratis webinar. Dinsdag aanstaande, 21 mei, om 20:30 ben je van harte welkom om aan te haken. En extra leuk: tijdens deze webinar krijg jij de kans om je website te laten checken door mij persoonlijk. Uiteraard met persoonlijk en uitgebreid advies! Wil je meedoen? Mail JA naar info@shefactory.nl

Waarom je WÉL moet investeren in je website.